Hooooova!

Tjenare!
Inte bloggat på hela dagen.
Varför?
Jo, för att jag har badat, åkt till Hova och vart med Vilma.
Vi kan börja med bad-delen.
Förut skulle jag och Vilma bada, jag fick bara en tanke om att det kanske skulle vara gött.
Så vi drog och bada, så när vi är på stranden och ska gå ner i vattnet så är det ju såklart först svinkallt, men det blev bättre efter en stund så vi badade.
Ganska gött att det vart vågor också så. :D
Sen efter det åkte vi till Hova.
Började med att käka grillat och sen drog vi och handlade. :)
Sen när vi gjort det så grejade vi lite ute, och inne så dödade vi flugor (vi får betalt..;)) och nu sitter jag här.
Så det är väl vad vi har gjort. :)
Men nu ska jag gå ner och hämta ett glas och så ska vi förmodligen döda fler flugor.. 
Dom hade försvunnit, så vi gick upp och nu berättade Glenn att dom kommit tillbaka så vi går ner och tar några fler!
Hamen, men här får ni några bilder på Vilma. ;)


Tjosan! :D

Kommentera här: