Ingen bloggning.


En gammal bild på mig, kommer inte ihåg när det var.. :)


Jag bloggade aldrig igår för att dagen vart väldigt stressig.
Jag vet att det inte vart någon bra ursäkt, men det var så.
Så jag hade inte lust.
Har inte mycket att skriva om.
Kan berätta vad jag ska göra nästa vecka.
På torsdagen vet jag iallafall vad jag ska göra.
Det blir att jag drar till Örebro och shoppar.
Får se om jag hittar några kläder.
Det är ju så mycket rea nu så man får passa på när man har chansen! :)
Jo juste, JAG ÄLSKAR REA! ;) 
Går jag i någon affär kollar jag oftast om det finns någon rea, alltid kul om man kan hitta billiga kläder.
Jag gillar alltså inte att spendera för mycket på en grej utan jag spenderar mer pengar på flera saker.
Sen är jag ganska snål också när det gäller att shoppa osv.
Speciellt när det gäller smink, haha. :p
Nej men, nu ska jag inte skriva mer om det.
Jag ska nog gå och kolla någon film nu, för jag har jätte ont i armarna tack vare mammas data.
Jag sitter alltså vid hennes.
Orkade inte byta data, sen sitter knapparna jätte hårt här..
Jaja, hejdå! :) 

Kommentera här: